lugn, stressad, lång och kort helg


På fredagen hade vi en fest i lilla Ockelbo, det var mest estetbild människor där, men även några andra (så som jag och Jonathan). Kvällen var supermysig, trevligt folk och bra ställe. På dagen hade jag religion, så då passade jag på att skriva klart mina intervjufrågor. Jag har också fixat tre intervjuer, och kanske en fjärde. Im so excited!

På lördag tog jag halv 12 tåget till Gävle och vid 12 var jag på Studio Plaza - time for make over. Mitt hår våfflades sprayades och borstades i någon timme, sedan fick jag en uppsättning som jag verkligen älskade. (se bilden längre ner). Sedan kom sminket, det var mest fokus på ögonbryn och munnen så jag fick mörka istället för ljusa ögonbryn :)

Så, vid halv 2 var vi klara modeller och redo för att ta Goya med storm, tyvärr så var ju inte Goya redo för oss, så vi fick vänta tills 23.00. Men efter att ha ätit på Waynes i någon timme, övat lite på gången och ätit en gång till så var klockan ändå 20.00 och vi möttes alla på Goya för en genomgång. Efter genomgången gick vi (Vi från bikbok) till Mingel och Bar för att mysa lite innan showen körde igång. 

Vid 23.40 började showen och jag, Amanda, Lisa och Elin var först ut med Bikboks kläder. Helt galet kul! Vid det tredje ombytet slängde jag och Elin fram två stolar och körde chairdance, det var ganska svårt då det var så litet och trångt - men det gick helt okej om man bortser från att min top envisades med att glida ner till min mage hela tiden.. Så ni kanske kan se på videon (som ligger lite längre ner) så drar jag upp den hela tiden ;D

Nu blev det ett väldigt långt inlägg, men eftersom att jag inte har skrivit på nästan en hel vecka så tar jag igen lite nu ;)

Pictures!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0