Om en sak går bra, måste minst två saker gå dåligt



Min dag har varit som en bergochdalbana. Först går något bra, sen går något dåligt. Humöret kan aldrig stanna på en nivå. Känner mig som en tonåring.. haha.

Jag var iallafall på Bikbok igår för att prova kläderna jag ska ha på lördag. Det blir tre outfits: vardag, fest och stickat. Gjorde bort mig rejält när vi skulle prova kläderna. Jag satte på mig mitt linnet bakochfram, jag hade ner alla galgar, och jag hade sönder en tröja. Hoppas dom ändå vill ha kvar mig.. :(   

Kommentarer
Postat av: Julia

Om det är till någon tröst så skulle jag nog ha gjort precis likadant. Jag gillar inte att vi ograciösa människor har så låg status i dagens samhälle :(

2011-09-21 @ 12:22:20
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: Julia

Eller hur! Alla tjatar om att man måste vara så unik hela tiden, och hur unik är man inte om man går in i en vägg? Phö, hyckleri!

2011-09-21 @ 17:41:16
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0