Poledance med ettorna



Tjo

Idag tar jag igen en poledance klass som jag missade förr, så jag får dansa med ettorna idag. Ska bli kul som vanligt, men jag är fortfarande trött sedan träningen igår..

Sitter därför just nu på skolan för att fördriva tiden med lite läxor. Har varit på "stan" lite också, köpte lite saker till Olivia som jag ska till nu på lördag. Vi ska fira henne för hon fyllde år för inte så länge sedan :) På lördag blir det också en träningsdag på poleandfitness studion, jag ska prova på spinny alltså en stång som snurrar. Karl följer också med och provar, har jag tur så lyckas jag kanske övertala min bror också. (Det är alltså träning, inte dans). Efter träningen blir det en lite show också, och efter det åker jag till Ockelbo för att fira Olivia!

I måndags var jag och min syster ute i en lite hage och fotograferade får. Super gulliga, men antingen så är dom väldigt skygga eller väldigt argsinta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0