En snygg man bad mig att blogga


Så vad svarar man då? Självklart ja!

Lovet är nu snart slut och jag har inte gjort mycket. De första dagarna var ändå väldigt innehållsrika, jag och Johan hade vår 18 års fest som blev väldigt lyckad - Karl och Frida (Le Stockholmo) kom upp och skakade rumpan, jag träffade en kär vän och myste väldigt mycket!

Dom senaste dagarna har gått åt till att läsa litteratur till min historia uppsats och nu pluggar jag på till mitt tal på NP svenska. Som jag har på måndag. Panik? - ja.

Jag vet att jag redan är biff, jag är rent utav väldigt lik Hulken, men nu ska jag bli ännu mer biffig - jag ska nämligen prova på MMA - förhoppningsvis så ska jag börja på det nu till sommaren!



Jag kommer bli som hon till höger. Biff + Mimmi = BiffMimmi. Den du.


Kommentarer
Postat av: ELINA

sv: Åh tack fina du! Dock är de andra nominerade superduktiga så! :*

2012-04-16 @ 20:31:01
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0