07.30 skoldax


Hejsan svejsan, kan börja med att säga att jag inte vet om det stavas "dax" eller "dags".. Men ni förstår nog poängen.

Jag fick skjuts av mamma till skolan, vilket resulterade i att jag befann mig i skolan kl 07.30 - inte lika kul då man inte har med datorladdaren. Tur vårt klassrum är ett gammalt datarum.

Det här är inte vilken dag som hellst, idag är dagen då jag flyttar hemmifrån. (Pappa kände sig tvungen att dokumentera dagen, så han stod med sin lilla kamera och knäppte kort när jag febrilt försökte kamma mitt hår) Med oss till lägenheten har vi: madrasser, täcke + kudde, kläder, lite muggar och handdukar. Haha, that´s enough! I helgen blir det att flytta dit resten, men vi kan iallafall sova där inatt :)



Funderar för övrigt om jag ska starta en muffinsblogg..
 

Kommentarer
Postat av: MEULLERPHOTO

De där muffinsen ser VÄLDIGT okej ut!!

2012-02-11 @ 17:37:01
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0