Kulturhistoria


Just nu har jag kulturhistoria, så egentligen borde jag ju inte blogga - jag borde anteckna. Men eftersom att det är genomgång av bilder så passar jag på.

Förväntningarna på Kulturhistoria B var ändå ganska stora, eftersom att kulturhistora A var ganska så extremt rörig, så tänkte jag att B - kursen (som är en fördjupning) skulle vara lite mer strukturerad och klar. Den första timmen började helt okej, med fokus på kultur. Men sen flög det iväg och inget tycktes vara relevant - precis som förra kursen. Men nu, på andra timmen, så har han börjat med konsten. Så nu kan jag faktiskt lyssna igen utan att somna. Woho. 

 

Min favoritkonstnär - Degas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0