breakdance - min nya dröm


trots att jag lever i min vackra dansvärlds fylld med fame, waacking, house, poledance och muffins så har jag på något sätt aldrig reflekterat över breakdance mer än att det är breakdance - något som jag aldrig har vågat prova på.

Jag har alltid varit för rädd för att ramla - jag vågar slänga mig runt en stång och hänga upp och ned - men att snurra runt på golvet? Livsfarligt.

Idag hade vi genrep på Slick, imorgon kör dom modeshowen och vi dansar på. Med oss har vi två breakdansare, jag föll, ganksa hårt. Så nu har jag bestämt mig, jag måste prova på breakdance. På något sätt. (möjligtvis att mr. Dance Jay från UKM visar mig lite i utbyte med några moves från house. Man kan alltid hoppas). 

Nu ska jag superfortläsa spanska, sen ska jag slänga mig i säng. 

Goodnight.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0