Home

Hello Hello

Jag har haft det helt underbart i Upplandsväsby och Stockholm. Mamma jag och Simone har sprungit som galningar med typ tusen kassar till tunnelbanor. Så jävla kul, speciellt då när man kliver på och flåsar som en hund och märker att vi inte ska åka förens om typ 3 min, så man hade liksom lite tid.. Inte lite uttittad. 

Hittade iallafall ganska mycket, inklusiv en tantkjol. 
Jag gillar den, väldigt mycket. Har alltid viljat ha en kjol med ganska hög midja, så hittar jag en. På Weekday´s, den sista. I min storlek. Så jävla glad. Så kommer mamma och säger. är inte det där en tant kjol
Den kommentaren dissade jag och köpte den ändå. Inte tant kjol, vintage!

Köpte också ett par nya streetskor, Nike. Har alltid viljat ha dom, men har inte riktigt haft lust att lägga ut 1000 kr på ett par skor jag ska lala runt i, i en svettig danslokal.. Vi tackar gud för rea.
Hittade också hörlurar!! Så sjukt glad, ser dock ut som en teletubbies, men jag bryr mig ju inte riktigt om vad folk tycker längre, så haha. Skratta på ni, men jag har min musik :)

Väsbybor är udda dom. Speciellt fjortisarna där. Jag skulle gå hem från deras "centrum". Så stirrar två tjejer på mig, sen tittar dom på varandra. Skrattar som fan, tar upp sina mobiler  och tar kort på mig.
 
Jag blir liksom, va fan? Har ni aldrig sett inte naturlig blondin förr eller jävla barbie dockor? Rawr. Men jag behärskade mig och började inte skälla på dom. Klapp på axeln Mimmie.  

Tyvärr har jag ingen kamera, för den har Johan. Men kanske tar kort på allt jag köpt senare :)

Ska så fort som möjligt också ner till Karl som alledes snart flyttar till Stockholm! Har sett några smygfoton på hans lägenhet där, men måste ju ner och inspektera själv ;)


GLÖM INTE VÅR UTSTÄLLNING DEN 20 AUGUSTI - 3 SEPTEMBER!



Kram Mimmie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0