Kristin Ferm

Hej på dig.

Jag vill börja detta inlägg med att berätta för er alla att det finns en helt underbar tjej här i lilla Ockelbo. Hon heter Kristin Ferm!
Hon är den som praktiskt tagit har gjort den här bloggen. Jag gör typ bara inläggen, och tar kort. Sen fixar hon allt!
Du är till en sjukt stor hjälp, och det är helt otroligt att du står ut med lilla omedvetna jag som inte kan ett dugg om internet eller kodmallar.
Så tack så hemskt mycket Kristin!


Idag var det första gången jag dansade denna termin. Fick många arga och förvånade blickar när jag sa att jag inte skulle gå på vare sig Jumpstyle eller House. Och en stor shame on you av Måns.  

Men jag tog Waacking och vouge klass först. Jag lovar, jag är värsta Benny Ninja nu!

 ---- > Jag

Vi gick igenom poser först. High couture, catalog och commercial.
Sen, självklart, catwalk.

Så bli inte förvånad om jag kommer viftandes med händerna och ser divig ut.
Waacking kör vi lite senare. Längtar så tills jag får waacka sönder mina händer :)))

                                                          Imorgon

Kör vi. OHOH.
Nej men då är det skola.
..
.
Borde kanske gå och titta vad jag ska ha på mig. Men nej, jag ställer mig nog framför spegeln och leker Benny Ninja :))

Puss Mimmie

Kommentarer
Postat av: Kristin

aawh!! DU ÄR SÅ SÖT MIMMIE! :D

2010-08-23 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0