Ockelbos gåva


Som de flesta nu vet så kommer Ockelbo ge Ockelbodräkter till Daniel och Victoria och nåt ungdomsläger. Dräkterna är fina, men förstår inte riktigt vad dom ska göra med dom, tror liksom inte precis att dom kommer gå runt och bära dom...
Dom kommer få dräkterna vid deras nästa besök i Ockelbo, och innan det så får dom en tavla där dom är avbildade. Och den avbildningen har jag gjort :)
Det var ganska svårt, då jag inte brukar jobba med färgpennor, och inte heller brukar jag rita så mycket kläder och speciellt inte kläder med mönster. Men kul var det, att man blir tillfrågad för sånt :)
Så kan ju passa på att säga att jag och min bror Johan, tar gärna emot beställningar på teckningar, vi gör både stilleben, realistiska, surrealistiska och porträtt :)

Och här är bilden :)



Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: emma

varför ritar du aldrig av mig? hatar du mig???+

2010-06-23 @ 14:07:48
Postat av: Mimmie

Skicka bild så ritar jag ;)

2010-06-23 @ 16:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0