Fly me to the moon

Hej alla.

Nu är jag hemma, hemma- hemma.


Det började på fredag, jag åkte in till Gävle och tränade med Johannes, det gick helt okej. Hade dock ont i huvudet så jag var lite seg..
Efter det gick jag och Tomas och köpte bl.a. Choklad (<3) sen gick vi hem och tittade på film, mys mys. Sedan, klockan 5 på morgonen gick jag upp och gjorde mig i ordning. Sen konkade jag ner på stan i Gävle, där var det jag, uteliggarna och plogarna. Ehehe. Jag gick vidare ner till Ackes, och stod där ett tag och frös häcken av mig med Kevin, sen kom den efterlängtade bussen <3
3 och en halv timme tog det att åka till Hallsberg där tävlingen var, och när vi kom dit var det bugg först och en massa annat, så jag fick inte dansa på ca 3/4 timmar.. 

Men, när klockan väl slog 14.00 så startade standardklasserna. Jag och Johannes hade nummer 159, så när vi hörde vårt nummer sägas på första plats blev vi självklart sjukt glada, men också mycket förvånade. Som sagt så är standard inte vår bästa dans. Standard är alltså vals :)

När alla standardklasser var klar gick vi vidare till latin. Där gick det också sjukt bra, vi tog hem en andraplats där och på första plats kom Emelie och Kevin, också från Ackes. Go Ackes!

Så vi tog hem en första och andra plats- känns riktigt bra!

Vi kom hem vid 1 på natten, så då konkade jag vidare hem till Jonathan där jag sov, super mysigt <3 På söndag åkte jag hem på 12-tåget, packade om och slängde ner mina träningskläder i väskan, sen satte jag mig på tåget igen och åkte tillbaka till Gävle för att träna. Men detta var den sista träningen för baletten och Vogue/waacking, för nästa lördag är det uppvisning!

Fick inte så många bilder från tävingen i Hallsberg, vår kära fotograf blev Moa så vi väntar på bilder från henne. Men så länge så kan ni få se de jag har och en film på mig och Johannes när vi dansar vals.

Lite bilder från bussen Gävle - Hallsberg



Dessa gossar satt bakom mig och Emelie, dom var inte jobbiga alls. Nej nej.


   

Alex :)



Jag och Johannes - Vals

Kommentarer
Postat av: bikupan <3

galet bra baby! :)

2010-11-29 @ 15:42:25
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: u name it

Var med i dagens blogg om du har lust!

2010-11-29 @ 17:01:18
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0