Sy!

Nu jäklar hörrni. Jag ska sy!

Jag behöver en latin klänning, en standard klänning (typ en chacha och vals klänning) en discodräkt och en jazzdräkt!

Jag kan ju inte sy, så de mer seriösa sakerna som klänningarna till pardansen låter jag nån annan göra.

Latin klänningen tar jag det lite lungt med, vet inte om jag köper en istället. Men min standardklänning har vi köpt tyg till, så den är det bara att sy :)

jazz dräkten ska jag försöka mig på själv, tygaffären imorgon då<3




Tyget till Standardklänningen :)

Nu ska jag på promenad med Pascal!

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Oja, gillar den här typen utav filmer! :D

Du måste visa hur klänningen blir sen, jag är nyfiken! :D

2010-10-22 @ 21:50:32
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: Simone

du kommer aldrig kunna sy... du har mina egenskaper inom syslöjd. inga alls så att säga.

Sluta särskriv. sär skriv

2010-10-23 @ 00:16:51
URL: http://suchadouchebag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0