Dansinstruktör på Pole And Fitness


Kämpar man hårt går drömmar i uppfyllelse.

Jag har alltid älskat att dansa, det är lättare att uttrycka sig så. Jag har både uppvisat och tävlat i dans, men det var inte fören då jag för första gången lärde ut dans som det klickade.

När jag var 16 år tog jag saken i egna händer och pratade med ABF, sagt och gjort - jag började med barndans i Ockelbo. Det gick jätte bra, och vid nästa termin frågade Vuxenskolan Studieförbundet om jag ville undervisa i barndans i deras namn.

Även då jag älskar att dansa med barn, så är det en helt annan sak att undervisa för äldre. Det kommer bli en utmaning som jag har längtat efter.

Så jag har nu blivit dansinstruktör på PoleAndFitnesStudio i Gävle, första danstillfället blir nu den 28 december! Då kör jag ett pass som heter Feminine Vibe, som är en hiphop inspirerad, sensuell dans. Vi kommer att dansa loss med lite rekvesita och annat roligt. 

Passet kostar 50 kr, och jag tycker att alla ska prova på! Anmäl er på: http://poleandfitnesstudio.se 



Alltså:

Feminine Vibe klass 28 december med mig! Kom igen och anmäl er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0