Jag lever i en värld full av böcker. Slå det ni


Nu har jag äntligen lite tid att blogga! (egentligen har jag haft en massa tid, men jag har läst de senaste dagarna). Julen har varit helt underbar, julafton blev hos min kära bror tillsammans med syskonen och några fler. På juldagen kom tjocka släkten (mammas sida) hem till oss, tror vi blev ca 21 personer. Väldigt kul att träffa alla, var ett bra tag sedan hela släkten var samlad.

Kan säga att jag fick böcker, många böcker.

Idag har jag fullt upp, ska snart åka in till Gävle för att glo på lite kläder sen blir det fika med fina Wictor. Efter det tar jag mig till Hemlingby för lite träning på poleandfitnesstudio. Efter träningen blir det mys med mamma innan tåget tar oss hem. Härlig dag!





Älskar min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0