Förlorad sovmorgon



Nu sitter jag i skolan, medans de flesta troligen ligger och sover.
     Jag ska egentligen ha psykologi nu på morgonen, men hade helt glömt bort att vi hade sovmorgon då vi såg på film sist som gick över tiden.

Så nu sitter jag här i biblioteket med Amanda, som är lika glömsk som jag.

Idag är det iallafall sista dagen innan lovet, äntligen ska jag få sova! På lovet kommer det bli väldigt fram och tillbaka, ska försöka ta mig till Stockholm för att dansa med Karl, x antal fikor i Gävle, mys med Jonathan och typ det absolut bästa - Kajsa kommer hit. 

Kajsa är en utav mina närmsta vänner, hon flyttade till Karlskoga nångång vid 8:an, och jag saknar henne så sjukt mycket. Så det ska bli riktigt kul att få träffa henne igen och ha en liten tjejkväll :)




Of to the Café  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0