Min midsommar



Kvällen igår blev lite roligare än väntat. Jag och Simone började med att göra blomsterkransar, men det var jag riktigt dålig på så jag gav upp ganska snabbt. Vår kusin Hanna är hemma från Australien, så hon var också i Vittersjö med sina vänner. Så innan maten gick vi ner till dom för lite kortspel. Efter det blev det grillning och mycket prat med släkten. Efter ett tag gick jag, Simone, Hanna och hennes vänner lite längre ner till Åkessons, för dom hade fest där. Det var väl trevligt, träffade några gamla vänner. Men jag gick hem vid 1, och pratade lite med Jonathan som låg hemma och var sjuk <3.

Det enda jobbiga var att när jag skulle sova så kom det in flera av pappas vänner in i stugan och började spela musik och prata extremt högt. Så jag låg där i 2 timmar och surade, när dom väl gick så kunde jag ändå inte somna på grund av alla mygg! Det var extremt mycket mygg, även då dom inte var på en, så hörde man dom hela tiden. Tillslut gick jag ner och la mig på soffan, men självklart var det mygg där också. Så jag sov ungefär 3 timmar inatt.. Jävla mygg.


Men, snart ska jag åka till Jonathan och mysa med honom innan jag på måndag börjar jobba :)


Tyvärr hade vi inget minneskort i kameran igår, men två bilder blev det iallafall ;)



Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Haha, tack igen! :D

2011-06-25 @ 21:46:26
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0