pluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg



Om ni undrar så ska jag plugga nu.

vi har samhällsprov tills imorgon, och ingen i klassen vet helt hundra vad det är som kommer att komma. Eftersom att läraren var sjuk senaste tillfället att ställa frågor så blev vi utan svar och genomgång. Är inte pepp på detta.

Men jag tänkte börja med att skriva lite på novellen som ska in på fredag, då har vi också uppvisning av teater som vi har satt ihop på svenskan. Teatrarna ska basera på antika myter, så det ska bli intressant att få spela och se vad alla andra har kommit fram till :)


För övrigt så säljer jag kakor för 50kr/burk nu, så alla som älskar kakor och vill stödja min klass och vår resa till Egypten, säg till så lägger jag undan en burk till dig!

Kram alla :)

Kommentarer
Postat av: Madame Scandaleuse ♥

Sv: Det lät som en intressant utbildning. Självklart får du använda dig av det som jag har skrivit. Lycka till med uppsatsen! :)

2011-03-30 @ 16:10:58
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0