Och jag kan se Degas ballerinor dansa på gatorna.



Snart åker jag iväg till mina smådansare, dom har faktiskt blivit väldigt duktiga! Idag ska vi börja på dansen som dom ska uppvisa om 4 ggr - alltid nervöst på uppvisningen, hur ska föräldrarna reagera? Men det kommer nog gå bra, hoppas jag.

Sen ska jag hem och packa för min egen träning som jag har kl 5 - 6, och sista träningen 7 - 8. Där någonstans ska jag försöka klämma in en liten te-stund med Thomas. Vi får se hur det går :)

Måste också plugga klart matten och skriva klart min historiarapport. Och skriva upp en planering för idrotten, för jag håller i nästa idrottelektion så då får klassen prova på lite House med inslag av Vouge/Waacking :)))))))



Karl får stå för bilden idag - Karl Noremo

Kommentarer
Postat av: karl

haha grymt ! <3

2011-11-14 @ 12:27:11
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0