Här pluggas det


För er stackare som fortfarande kollar in här då och då så kan jag förklara för er att jag inte har internet i min lägenhet än (!). Men jag tänkte skriva av mig lite nu när jag sitter i skolan.

Det är nu snart slut på aprilmånad och avslutningen smyger sig fram, skönt kanske ni tänker då, helvete tänker jag. Det år som har varit fullt av stress och panik är nu på sin slutspurt, vilket betyder dubbelt så mycket panik och stress, vilket betyder en slutkörd Mimmi. HARD WORK WORK.

Så idag när jag satt i skolans bibliotek (i ett hörn, som vilken emohummare som hellst) så slängde jag ett öga ner (jag satt på typ en balkong) och där ser jag en mycket bekant bok. Den boken köpte jag nämnligen till en kär vän - men jag har inte läst den själv. Så jag tassade ner och tog boken under min rock. (jag snodde den inte, jag lånade den faktiskt sen).

Så nu ska jag dra mig mot lägenheten, äta lite toast, dricka cola (eller en super god dryck som är en blandning av apelsin och jordgubbar), plugga historia, kolla klart på fantomen på opera och läsa den nya boken. (som heter Cirkeln, glömde skriva det).





Två bilder från UKM som vi var på i helgen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0