Gottnyttår!



Hoppas alla hade det bra på nyår, för det hade jag!

Jag åkte till Tierp dagen innan, för lite mys med Karl. Vi åkte sen vidare till Stockholm på nyårsdagen. Där flög tiden fram, vi som trode att vi hade lång tid på oss innan vi skulle vidare - yeah right. när det är ca 10 min kvar tills vi ska gå, står jag  framför spegeln med en frisyr som liknar en pudel, Karl står i duschen och kladdkakan är kvar i ugnen.

Men allt gick bra, vi kom lite sent men ändå i tid till middagen som var hemma hos en vän till Karl. Det bjöds på lax med en väldigt god sallad, även då jag inte gillar lax så mycket så var det faktiskt väldigt gott!

Efter/under middagen påbörjades 5 - kampen (som sen blev 6 - kamp men som slutade som en 5 - kamp). Väldigt roligt och påhittigt!  Vid 12 - slaget gick vi alla ut, skålade kysstes och tittade på fyrverkerier. Jag och Karl passade också på att ringa en saknad Bell, som vi förhoppningsvis snart får träffa igen.

Resten av natten spenderades på dansgolvet med dansgalna människor - helt underbart!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0