nu händer allt!


Nu ni, nu händer allt! Den 1 februari flyttar jag in i min lägenhet, ohoh! Jag och Johan sover över där på onsdag, vi drar med oss madrasser :D

Jag har också fått ett koreografijobb genom poleandfitnesstudio. Några frisörelever håller i en modevisning på Heartbreak, och dom behöver dansare (där kommer studion in) som dansar poledance. Men eftersom det bara kommer vara en stång där, så måste dom andra dansa - och det ska jag koreografera. Det blir sammanlagt 5 danser, längden på dom vet jag inte än. MEN JAG ÄR SÅ GALET PEPP!

På måndag börjar den första poledance lektionen på nivå 3 (egentligen nivå 4, men efter att dom avancerade stegen så blir nivå 4 till nivå 3).

ALLTSÅ: jag flyttar, jag jobbar och jag dansar. Kan det bli bättre?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0