Tomorrow shall be the last one.


Imorgon börjar skolan, och jag ska verkligen försöka att göra den här terminen till en bra termin. Jag ska planera bättre och lära mig att lägga ifrån mig historiaboken och faktiskt leva lite - även om det betyder ett sämre betyg. Men vad gör det om 100 år..

Vi ringde om lägenheten idag, och han sa att han skulle höra av sig om några dagar - det gör mig nervös. Känns som om att någon annan ska få den, men vi har ändå typ ett muntligt avtal. Men ändå, står det inte på papper så vågar jag inte tro på det.

Idag åkte jag in till Gävle på förmiddagen för att köpa lite saker till Karls födelsedag, sen åkte jag hem och myste med min syster framför lejonkungen. Egentligen skulle vi ut och fota, men ljuset försvann för fort.. Jag kom för ett tag sedan upp från gymmet, så nu sitter jag här med min smoothie och tittar på tv.

Så imorgon börjar alltså allt igen, imorgon ska bli sista gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0