Strömavbrott... ströavbrott... haha. IcaFail


Idag hade Ockelbo strömavbrott i ca en timme. Då befann jag mig tillsammans med några andra familjemedlemmar i bilen utanför Ica i hopp om att dörrarna skulle öppnas. Dom hade hängt upp en kasse i fönstret där det stod "ströavbrott". Jag tolkade det som "strömavbrott".

När strömmen gick kom paniken på en gång. Jag hade ingen choklad (kom ju inte in på Ica), min laptop skulle snart dö (mimmi kan inte titta på true blood) och alla mina böcker är  lägenheten. Vad gör man då?



För ungefär ett år sedan stötte jag på en låt, kommer inte ihåg vart jag hörde den (troligen på dansen). Men jag glömde fråga vad den hette. Någon månad senare spelade en kompis till mig låten på piano, men han visste inte vad den hette (frustrerande). Men nu för någon månad sen så hörde jag låten igen, på pole and fitnesstudion. Jag glömde fråga om namnet men jag kom ihåg texten (thank god for google). Så den blev min lilla myslåt, och jag har bara tröttnat liiiite på den, så idag när jag tittade på True Blood så fick jag en glad överasskning. En cover på låten!



Mah god, I would love to dance right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0