Effektiv dag

 
 
Eftersom att mitt nya schema är ett killerschema (positivt) så är jag så gott som ledig på fredagar och tisdagar. Idag har jag ändå lyckats trycka in ganska mycket (vanligtvis sover jag bort alla lediga dagar).
 
Idag har jag hunnit med att titta på två Greys anatomy avsnitt. Mhm. Undersökt mina utslag (might be too much information. Men dom är inte äckliga, bara lite. Jävla stressgrejs) tagit mig till biblioteket och pluggat lite, gymmart, kommit fram till att barnmats smoothie är något bra, handlat mat, bakat kladdkaka som jag ska ge till a friend som råkar fylla år och just nu lagar jag mat. Uhuh, känner mig duktig.
 
Den här terminen kommer jag att fokusera mycket på träning. Just nu ser schemat ut så här:
 
Måndag: Vila alternativt gymma
Tisdag: MMA
Onsdag: Vila
torsdag: Klättra
Fredag: Vila alternativt gymma
Lördag: Vila
Söndag: Vila alternativt ta igen gympass.
 
Tyvärr blir det ingen dans på schemat, men jag får nog igång det snart ändå. Förhoppningsvis.
 
Läste någonstans att bloggare som inte bloggar med bilder är tråkiga, och jag vill ju absolut  inte vara tråkig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0