Man vill inte komma på kant med Immanuel Kant.

Idag följde jag med två klasser på deras filosofiklass för mitt Projekt Arbete. Jag fick äntligen ge ut mina enkäter, det gick helt okej även då jag var lite nervös. Det kändes lite som att blotta sin själ inför en grupp människor. Okej själ var lite att ta i, men iallafall blotta mina tankar och funderingar - de ligger faktiskt varmt kring mitt hjärta. Jag hade ett grammatiskt fel på en utav enkäterna, men ingen såg det. Puh. Så nu har jag ca 100 enkäter jag ska gå igenom..
 
Lunchen spenderades med mamma och sedan gick jag ned till Clas Ohlson för att köpa papper och en "extension lead", kommer inte ihåg vad det heter på svenska.. men ni vet en sån där man använder när man har dåligt med uttag och så vips så får man flera. Woohooo. Så nu kan jag möblera om och samtidigt få ström till TV:n.
 
Nu blir det lite fika och fix med receptbok och present till en kär gammal vän som fyller år imorgon, Grattis i förskott Olivia!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0