Vaccination - Egypten

 
Idag var jag till doktorn för en miljon saker, bland annat vaccination för resan till Egypten. Även då jag har kollat runt på olika priser för vacctionation så blev jag lite paff över slutsumman. För hepatit A och B och Ducoral blev det 950 kr - då med grundavgift också. Hm. Jag som är kräsen eller var det dyrt? Troligen jag som är kräsen igen.
 
Senare idag drar jag in till Gävle för att fixa fram ledighetsansökan, tänkte åka till Malmö snart :) På torsdag kör Expand festivalen igång (!!!), jag ser fram emot workshops och att få träffa alla dansare som gömmer sig i Gävle. Whop Whop, nu blir det pizza. 
 
Eftersom att jag är hemma i Ockelbo och sitter vid den gamla datorn så kommer en gammal bild från en moderndans, AKA the clowndance. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0