Hampus

Detta är en underlig pojk. Men ändå härlig på sitt lilla vis. Tyvärr har jag ett minne som en guldfisk. Så jag kommer inte ihåg vart han bor. Men jag ser framför mig ett hus vid en bro, på Öland. Haha. Kroppskakor.

Denna man, tycker jag, ser ut som Dark i DN Angel. Detta var hysteriskt roligt när jag var. host. Mindre, så jag ritade av han. Som Dark :D



Inte nog med att jag gav han 8pack, han fick också blommor i hörnet. Jag var snäll förr.

Denna kille har humor som få. Men får mig alltid att skratta.
Har för mig att vi började prata på bcmanga.. Hahaha, som btw har varit borta i nåt år nu..

Han är en av de få, som jag verkligen vill träffa innan jag dör. Poetisk jag är.

Obs
Jag var liten när jag ritade den där bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0