Jag kan inte

Jag kan inte sluta le. Det finns människor som det verkligen lyser om.

Har precis varit på en promenad efter att ha varit hos Rolf, min gamla bildlärare. Som sagt så har vi utställning imorgon, så han hjälpte oss att skära ramar. Trode att han bara skulle visa lite och skära av det vi tog med oss. Men han skärde allt, olika storlekar på nästan alla. Inte nog med det så tog han sjukt mycket passpartou från sig själv. 
Allt som allt så skärde han ramar till nästan 15 teckningar. Och det är jobbigt för er som inte har arbetat med passpartou förr. 

Han har liksom alltid funnits där, enda sen man gick i 7:an. Och jo, han är fortfarande här för en. Mer än förr faktiskt. Det värmer väldigt mycket!

Men nu vill jag att alla där ute ska lyssna på denna låt som min kompis Daniel Andersson och hans band har gjort. För jag gillar den verkligen. Mina favorit stunder i låten är 0.57, 01.19 och 02.09. 
Dom kommer från Uppsala och jag tycker verkligen att ni ska besöka deras Myspace!

Rookie Mistake

 

Myspace : http://www.myspace.com/littlemisfortune?filter=all

Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0