Mp3

Hola

Vaknade idag med en tanke. Min gamla Mp3. Vart fan är den? Var typ år sen jag hade den, slutade använda den för tappade bort sladden man laddade den med. Haha jag är ganska slarvig.

Hur som hellst, jag satte på mig min clown kostym och gick upp på vinden för att leta i alla hundra dammiga lådor.
Och där, i en liten vit låda bredvid en ful porslin hund så låg den där. Lite dammig men hel.
Och med tanke på all jävla teknologi vi har i detta hus, måste vi ju ha en liten jävla sladd tänkte jag. Och ja nog är jag intelligent alltid, för vår kamerasladd fungerade fint fint :)

SÅ NU KAN JAG LÄGGA IN MUSIK PÅ MIN NYA/GAMLA MP3!

Imorgon drar jag in till Gävle och Valbo, så då blir det att köpa hörlurar också :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0