Så för din, och för min, men inte för kärlekens skull




Idag var det mysigt regn. Slängde dock över sjalen på huvudet, och glömde bort att jag hade mina hörlurar på. (som står upp ganska mycket). Så jag såg ut som en utomjording. Fin syn.

Det känns som om att skorna börjar klämma.

Jag vet att jag skulle skriva nåt smart, men det flög bort.

Känner att jag börjar längta efter dig igen. Börjar bli lite jobbigt. Allt var lättare när man var liten. Jag var mer oskyldig då.

Jag vill dansa rumba. Oh ja det vill jag. Jag vill ha en partner. Oh ja det vill jag.

Ber om ursäkt till de jag har pratat med. När jag blir så där jobbigt störande så ignorera mig bara.

Så för din och min, men inte för kärlekens skull.




Kommentarer
Postat av: Elin

ska inte du tävla något i år? :O

2010-08-30 @ 21:00:37
URL: http://pinglisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0