Trött

Godkväll på er.

Jag vaknade kl 8 imorse av att min syster väckte mig och sa att jag skulle jobba.. Inte riktigt vad jag hade planerat idag men men.

Var inte mycket att göra på Lennys Färg heller, trots det fina vädret var där inte mycket folk. Men ska jobba imorgon också, och då kommer alla varor, så då har jag att göra i några timmar.
Försöker se på det positivi, pengar. Men när det är fint ute vill jag vara ute, inte inne bland färgburkar.
Men har bestämt mig för att köpa ett par hörlurar iallafall. Ett par snygga.

vi grillade ikväll, mysigt. Dock har jag fått en sån där "vill inte ha kött" period. Så jag tog kyckling med Simone (som inte äter kött). Jag vet inte, kyckling kanske räknas som kött... Kycklingkött... Låter knäppt men jaja. Jag ville ha kyckling, inget annat helt enkelt :)

Efter maten fick jag nå ryck, och fick för mig att jag ska ha värsta frukosten imorgon. Så jag satte mig på min fina moped och åkte till Ica. Det var tur det, för vem träffar man inte där om inte världens goaste Martin Persson.
Vi satte oss vid torget som de lodisarna vi är och åt vår blåbärsoppa, eller ja Martin gjorde det.
Efter nån minut kommer också David och Lars med nån kompis som var ute och cyklade. Ovanligt, I know.

Men trevligt hade vi, goa pojkar det där :)

Nu ska jag sova, så jag orkar jobba imorgon. Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: karl

Sv. Självklart ! ja menar, jag är ju som tur är inte död :P så vi får bestämma en dag eller nått ? :)

2010-08-06 @ 00:22:59
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0