Förklaring



Hejsan! Jag var lite lat igår, och förklarade aldrig varför jag fick IG, kan bero på att jag var lite förbannad då också och ville inte prata mer om det.. Haha.

Men, så här var det. Vi skulle skriva referat, jag var sjuk och allt jag visste var att det skulle vara väldigt kort - jag skrev så kort jag kunde. På något sätt lyckades jag skriva för kort (det händer typ aldrig mig) och missade lite mer än 50 ord, det gav mig IG .. Ehehe.

Idag är jag hemma, för igår somnade jag typ 3 ggr i skolan. Kan inte fokusera för känns som om att jag ska svimma då. Därför stannar jag hemma och jobbar lite istället. Blev kallad idiot för det, men jag går inte till skolan om jag mår dåligt, punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0