IG



Ja, jag fick IG

I Svenska.

Trode ni inte va?

Men men, försöker vara glad ändå. För på fredag har vi nattinnebandy! Träffade idag alla tjejer som ska vara med i laget, alla suger. Men.. vi köttar dom ändå.
Helt sjuka kläder ska vi ha, kartonger ingår kan jag ja säga. Ehehe.

För övrigt så fyller min far nu i helgen, och vi har avslutning för pardansen, mys mys. Nästa vecka blir det julmys med Jonte, vi ska försöka göra ett pepparkakshus.. Eller, jag ska försöka. Nästa vecka blir det också julmiddag med Lenny's Färg, där jag sommarjobbade. 

OCH SNART ÄR DET JULAFTON.   

Kommentarer
Postat av: Julia

Är du seriös? :o Eller är det en blogg-rape?

Du är ju duktig på svenska! :O

2010-12-08 @ 21:23:57
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/
Postat av: Kristin

say whaat????????? du är ju asbra på svenska ju?

2010-12-08 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0