Julhandel




Hello

Nu har jag julhandlat en del, inte allt - men väldigt mycket. Älskar att julhandla, värsta julkänslan. Snart har det gått en termin på första året i gymnasiet, hur sjukt är inte det?

Imorgon blir det matteprov - som jag inte kan.
Sen historia som jag nu gillar - för min lilla snälla lärare tog bort provet <3
Efter skolan trallar jag vidare till Jonathan, har lovat att se en skräckfilm med han. Får se hur det går. Sover där, så slipper ta sent tåg hem och gå upp tidigt. Sjukt skönt.

På fredag blir det nattinnebandy, jag är bollrädd - men jag har ju klubban att skydda mig med.. Sen förhoppningsvis en lite "hejdå- fest" med dansen. Det är ju en hel månad tills vi ses igen..haha.
Sen blir det också supermys julkväll med Jonathan, vi ska försöka göra ett pepparkakshus.. We can do It :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0