1 timme kvar!

Hej gott folk!

Vet att jag inte skrev nåt igår, så ska göra några små sammanfatttningar om min helg :)

Jag har jobbat lördag, söndag och måndag. Fick gå upp kl 6 två av dom dagarna, och 7 på lördag. yey..
Förutom att ha suttit vid fiskdammen och satt på påsar på den där "kroken", så har jag städat typ hela marknadsområdet. Jävlar den som slänger nå skit på marken nu.

kl halv 6 igår, på kvällen, gick jag och resten av gänget som jobbar på marknaden tillbaka dit för att dra ihop alla sladdar. Det ändå roliga med det var att få åka på släpvagn :)
För övrigt var det jäkligt myggigt och jobbigt, men vi var ändå klar vid 10 tiden på kvällen så då gick jag, Daniel och Stefan och åt pizza. 
Men har vi en sån tur eller? Nej, för dom stängde typ då. Så vi tog våra pizzor, satte oss i Stefans traktor och åkte till Sjöbacken, där hittade vi en båt som vi tog (A). När vi rott ett tag så började också myggen försvinna. jag började då äta på min pizza :)
Men sen kom det nå folk som tittade lite på oss, och Stefan som rodde fick ju ingen pizza, så vi åkte in igen. Det hela slutade med att vi tre trängde in oss i hans epa och åt där :)

Sammanlagt så har jag idag jobbat ca 8 timmar, och igår 10 timmar. Blev lite fundersam då när lagen säger ( Arbetsmiljöverket) att när man är 16-17 år får man max jobba 8 timmar... För det fick vi 500kr extra :)

Men nu har jag bara 1 timme kvar att jobba!




På fredag kväll gick jag fram, trotts vetandet om att jag skulle upp tidigt dagen efter, slutade på pizzerian med dom här snyggingarna och självklart hetingen själv Olivia :)




På söndagkväll fick vi då alltså samla ihop alla sladdar, så här snygga blev mina ben då..



Alltså, fail på mig. Aldrig sportbh och linne i en stekhet sol igen...

Kan ju säga att jag har utvecklat två nya kärlekar till Babyshambles och glasögon <3


Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0