Ännu en dag

Som alltid så kommer morgonen efter natten. En ny dag att slösa bort.
Egentligen, så finns det så mycket att göra, att fixa. Men ändå sitter jag här i datastolen och klagar på att jag är rastlös och att det inget finns att göra. Jag är bara lat.

Men inget lockar riktigt, speciellt inte i den här värmen.. Vaknade idag av nå fåglar som tydligen inte kan sjunga en melodi. Sen märkte jag att mitt nät hade ramlat ner från fönstret. Så i mitt rum är det myggor <3

Men jag har blivit löjligt förälskad i barnfärgkritor och eclipse soundtrack, så där föds väl en idé, om inte annat så en teckning.
Jag borde rita klart Karl, har bara håret kvar,men jag är så sjukt sämst på hår, och det är bara i svart vitt och jag har liksom en färg period. Så blä.
Men är sugen på Marilyn Monroes hår och läppar.. Men bara för att jag skriver det här så blir det säkert att jag ritar nåt helt annat :)

Just For Tonight Darling, Let´s Get Lost

Kram Mimmie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0