Hemma

Godkväll alla :)

Nu är jag hemma från vår underbara resa!

Eclipse var helt klart den bästa av filmerna, tyvärr så är jag lite lätt störd, så störde mig på alla fjortisar som började skratta på helt fel ställen. Min åsikt är att filmen borde ha varit från 13 eller 15 år :)
Många fler saker från boken var med i filmen, vilket var ett stort plus.
Tyvärr så tyckte jag inte om hon som spelade Victoria, hon var så oskyldig. Blev typ mer "hej ursäkta, är det okej att jag sliter av dig huvudet och suger ditt blod?" Nej, hon ska vara mer vild till utseendet ..

Jag vill inte typ sätta nåt poäng på filmen, eftersom att jag jämför den med boken så måste jag säga att boken slår filmen. Men Filmen var bra, riktigt bra.

GRYMT SOUNDTRACK!

Sen blev det liiite stressigt vid alla tåg, då vi tappade bort en biljett, gick på fel vagn, höll på att missa tåget till Stockholm och då det tåget blev 20 min försenat så vi hade ca 3 min på oss att springa med all packning upp och ner för alla trappor .. Seriöst, vi var snabbare än varulvarna och vampyrerna tillsammans :)

Nu ska jag rita lite, puss.

Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0