Marknaden

Hej

Nu har jag kommit hem från marknaden, inte så mycket folk men jag antar att de flesta väljer att steka i solen vid en pool eller vid sjön ;)

Jag som sa åt mig själv att inte köpa nåt kom hem med en väska, men jag gillade den och den var billig så varför inte ;)
Blev också lite jordgubbar med Olivia.
Det första man ser när man kommer ut genom dörren är mitt kusinbarn, Emelie :) Var ett bra tag sen jag såg henne... Sen gick jag lite på marknaden med Olivia, men vi bestämde oss för att svalka av oss vid Sjöbacken så vi gick det och badade lite, sen blev det lite mer marknad och nu sitter jag här hemma.

Ska väl fram lite senare så ni kan ju smsa om nån vill träffas ;)

Och självklart ska man ju jobba kl 7 på morgonen hela helgen -.-




Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0