Stekhett

Hej alla

Idag vaknade jag vid 8, klarvaken. Tänkte ta mig upp då, men så tänkte jag "vad fan ska jag göra idag?" Låg och grubblade övet detta ett tag, bestämde mig för att det här kommer bli en "ingen-dag" så jag somnade om igen.
Nu har jag varit och köpt lite kall läsk och munkar, så ska ut och steka i detta underbara väder.

Ica har btw typ inga pocketböcker. Bara några vid kassan och nå skit romantik vid tidningarna. Besviken blev jag då biblioteket inte öppnar för ens kl 14.00. Blä. Ge mig böcker

Så nu ska jag klippa ett par jeans till jeans shorts, och sen ut <3



Gammal bild, men det såg så svalkande ut så lära lägga upp den :)

Kram Mimmie!

Kommentarer
Postat av: kristin

LÅNA BREE TANNER AV MIG DÅ?!?!!! :D

2010-07-07 @ 18:14:36
Postat av: Mimmie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-07-07 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0