Tandem med Simone

Hejsan!

Igår blev det faktiskt ganska mysigt, Simone och jag bestämde oss för att ta moppen och åka ner till Vittersjö för att bada lite och träffa på pappa. Så först tog vi vår snygga tandem cykel, och cyklade ner till Ica för att köpa lite munkar och kakor. Tyvärr blev munkarna mosade i mopeden :(

När vi kom fram bestämde vi oss för att börja med att bada. Med badkläderna under våra kläder satte vi oss i båten för att åka ut till flytbryggan, vad tror ni händer? Jo, Simone ramlar i .. Men kläderna på.. HAAHAA!

Sen blev det pizza och mys  uppe i stugan <3

Idag vaknade jag vid halv 10, så varmt i rummet, så jag gick ut till vår lill stuga, där det är svalt, och somnade om på en madrass där :)

Nu håller jag på att rita Marilyn Monroe, blir nog klar idag så ni får se resultatet :) 

Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0