Ikea i Ockelbo


Hejsan :)

Idag blev det fika med tjejerna, sen lite twilight planering! Tror jag ska klä ut mig till en vampyr från 1800-talet.. 

Hur som hellst så bestämde jag och Ida oss för att svänga in på mini-Ikea och kolla runt lite, och självklart blev det en 5kr- korv.

Halv fyra satt jag på tåget in till Gävle och pratade med Herr Ponuts Danbrink, trevligt :)

Hur som hellst så får man ett samtal av en viss Robert (tror jag han hette) som kom från Gävle dagblad, han hade tydligen intervjuat mig då jag dansade kinesisk svärd dans, och nu hade dom fått reda på att jag och Karl hade gått vidare till Ukm:s rix festival. Så då ställde han lite frågor om det, vet inte riktigt vad den där intervjuen gick ut på då han aldrig sa vad han skulle göra med den ... Kan ju säga att det är komplicerat att förklara för nån vad "modern" dans är.. 





Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: kristin

åh mimmie du blir bara mer och mer famous för varje dag!! :D

2010-06-17 @ 20:14:22
URL: http://fermkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0