Stan med tjejerna


Hejsan :)

Igår åkte jag, Olivia, Josefine och Kristin in till Gävle för att shoppa lite. Tyvärr var Jossan bara med i 15 min, men det var ett par trevliga minuter ;)

Vi hittade lite till vår "vampyr/varulvs resa", bla så hittade jag glitter som jag kan spraya in mig i... så glittrar jag i solen :))))))
Men för det mesta så gick vi och tittade på lite andra saker.. hehe. Blev lite hårprodukter och smink;)

Vi åt på Subway.. "Subway"..
Inte glad, dom hade varken isbergssallad eller ost och brödet var varken gott eller mättande =/
Kom tillbaka gamla Subway!<3



Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: kristin

jag lånar bilden!! :D

2010-06-25 @ 14:09:21
URL: http://fermkristin.blogg.se/
Postat av: Mimmie

Gört ;)

2010-06-26 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0