The Host



Hejsan!

Här är det vad man kalla för ett första inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva om det, för det blir bara ointressant. Så jag tänker helt enkel hoppa över det och skriva lite om The Host.


The Host är en bok skriven av Stephenie Meyer, min favorit författare. Hon har även skrivit The Twilight saga, som ni alla troligen redan vet.
 Men, The Host är inte ett dugg lik Twilight, kanske därför jag gillar den så mycket som jag gör. Inte det att jag inte gillar Twilight, jag älskar Twilight. Men om boken hade varit för lik Twilight, hade det bara känts som en b-bok..

Så, jag råder er alla att läsa denna underbara bok, den är till snudd lika beroendeframkallande som Twilight böckerna :)

Och, en stor nyhet (för mig) är att The Host ska nu bli en film (!) Tydligen har man vetat det redan år 2009, men jag är så sjukt seg, och jag vågar inte gå in på några Twilight bloggar då jag är rädd att stöta på nån trailer för Eclipse. Nej just det, jag har inte sett nån Eclipse trailer.. Tycker det förstör då dom blottar  så mycket av själva filmen. Det blir ju inga suprise kvar :(

Och ett stort tack till Kristin Ferm, som har fixat min design. Tack!

Kram Mimmie

Kommentarer
Postat av: kristin

jag. vill. låna.

2010-06-15 @ 16:06:45
URL: http://fermkristin.blogg.se/
Postat av: frida

MIMMIE, DU HAR SKAFFAT BLOGG! :D

2010-06-15 @ 16:53:19
URL: http://guuukin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0