Inspirerad

 Nu har det gått nästan en månad sen jag var på arrangörsutbildningen. Så jag tänkte att det är dax att berätta om min idé.

Jag vill få upp unga på scenen. Känner många talanger som aldrig får sin chans att visa vad dom har. Så jag vill ge dom en möjlighet att göra det!
     Alla ni som nu tänker på "öppen scen" tänker i helt rätt banor. Skillnaden är att jag vill ha mer än bara musik, jag vill ha dans, teater, konst, poesi, stand up - kanse vill man bara visa sin helt otroligt grymma outfit?

Jag vill ha med allt.

Jag har skaffat mig lite kontakter i Bollnäs, så jag ska byta band med en kille där så vi får band från Bollnäs som kommer och spelar. Känner också några från Uppsala och Stockholm som kanske skulle kunna komma och köra.

Detta är alltså inte bara för Ockelbo!

Som sagt så är detta bara idéer. Men blev så sjukt inspirerad av Björn nu som sitter och peppar mig så lära få ur mig det.

Vet fortfarande inte vad jag ska kalla detta evangemang för.
Jag tänkte nåt i stil med - scen för unga.. typ
Björn tyckte - Mima Med Mimmi - MMM. Skrattar fortfarande åt det.

Har ni idéer säg till!

Kommentarer
Postat av: Twins

fin blogg :D

2010-11-18 @ 02:14:08
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Elina

sv: jaa har också funderat på mörkare röd :D



Hm, lite dans i snön ;) Blir kallt men i mitt huvud är det iaf en cool idé! Visserligen är snö assvårt att få till bra på kort men. Eller på nån helt folkfylld plats.. Hm, åh har massor av ideér för ni är så bra på att dansa :D

2010-11-18 @ 06:59:24
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: kristin

bra idé!!!!!!!

2010-11-18 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0