Halloween

Well hello.

vi började kvällen hemma hos Linnea Norman, där vi gjorde oss iordning och förfestade lite. Efter nån timme drog vi vidare till Mobygården, var först inte så mycket folk där men det blev mer och mer.

Trevligt var det, alla var utklädda så det var ju sjukt kul. Dock tog det hela slut redan nån gång vid 11, då polisen kom och stängde ner festen... Hur less blir man inte då?

Vill iallafall tacka Elina och alla tjejer som fixade det här, och försökte göra något. Sen kan ju folk som inte kan skilja på mycket och för mycket ta sig.

NU ÄR DET IALLAFALL HÖSTLOV!

Börjar lovet med en utbildning i Bollnäs för unga som vill arrangera :) Sedan är väl både bio, mys, fika, karl och annat underbart inplanerat i min vecka. Men det får ni läsa om senare!

Tyvärr har jag inga bilder från kväll, vet att en random snubbe gick runt och bombade mig med bilder. Dock vet jag inte vem random snubbe är, och random snubbe vet inte vem jag är.
     Jag var iallafall utklädd till Marilyn Monroe ;)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Så fin blogg! :D<3

2010-10-31 @ 18:08:19
URL: http://nogg.se/filibbaa
Postat av: Jossan

Jag smsar linnea och säger åt henne att ta med sig väskan på torsdag ;)

2010-11-02 @ 23:16:44
URL: http://jodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0