Löshår?

Okej, börjar bli trött på alla reklamkommentarer.

Jag blir faktiskt lite sur, senast var det nån som gjorde reklam för att man kunde vinna löshår och nåt annat shit om Britney Spears.

1. jag är emot löshår om man inte vet vart det kommer ifrån (vilket dom flesta inte vet). Menar då inte om det är plast utan riktigt hår.

2. Jag bryr mig inte om Britney Spears.

Gör gärna reklam - men kolla först om den ni gör reklam för är inne för sånna saker.

 But what do I know, min blogg kanske skriker Britney Spears och personen som gjorde reklam kanske tyckte att jag hade lite hår och behövde löshår.


Dans nu.. Och äckligt mycket plugg. Tur att Max finns <3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Need your help!! vampire academy-serien eller house of night-serien?? har du läst någon av dom? ;)



ps. din blogg skriker faktiskt väldigt mycket britney. heh. not.

2010-10-24 @ 13:58:24
URL: http://kristinferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0