Imorgon börjar Det



Imorgon börjar Det, imorgon börjar allt.

För första gången sen vi började i skolan känner jag mig upprymd. Glad. Extatisk.

Skoldagen är väl den samma, plus ett troligt spanskaläxförhör jag har förträngt. 

Men efter skolan, ska jag få lyssna på en gud till pianist. Jonte. Föroppningsvis lär han mig lite (a)
Sen bär det av hem till Olivia tillsammans med Lisa, där blir det sleepover och troligen en massa snack.. Haha. 
Och sen på fredag - Terrakotta armén! Är sjukt peppad inför detta :)

Men bäst av allt - på fredag åker jag inte hem, då går jag till den kära och efterlängtade Karl Noremo. Äntligen ska jag få se hur han har det :)

Så ett stort OH YEAH på dessa dagar!




 

Kommentarer
Postat av: karl

När kommer bilderna till facebook ? :D

2010-09-25 @ 23:06:01
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0