Karl Weekday



Hello

Nu har jag varit hemma i lite mer än en timme. Är helt slut, har åkt tåg och buss hela dagen :/ Sen när tar det två timmar att åka från Tierp på Gävle? haha.

Efter skolan skulle jag Lisa, Olivia och några fler visa Conrad runt i Gävle, mig också för den delen. För jag vet typ bara vart tågstationen och biblioteket ligger. haha. Så det blev lite fika på Mingel Och bar :)







Jag började iallafall hemma hos Olivia där jag skulle sova från torsdag till fredag, mysigt värre! Lisa kom över hon också :)



På fredag blev det resa med buss till Stockholm, där kollade vi på lite konst och terrakotta armén. Lite besviken, men man tager vad man får.

Mys med klassen blev det iallafall :)



Efter detta knallade jag vidare till plattan för att träffa den enda och underbara Karl Noremo. Vi hade den helt enkelt mysigt och bäst. Helt klart bäst.
Blev sjukt många foton, då vi bestämde oss för att ha lite photoshoot här och där ;) Men här är några bilder iallafall:)









Tror vi alla vet vem av oss två som skulle kunna ha en framtid inom modellvärlden, haha :)

Lite musik kommer senare, när jag inte är halvdöd :)

Kommentarer
Postat av: karl

Åhh va gullig då är baby! :D ser fram emot musiken ;)



hade en underbar helg!

sOV GOTT KRAMAR :D

2010-09-26 @ 02:15:57
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej men är det inte självaste Johan Hillborg med på bilden! :D

2010-10-03 @ 16:37:59
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: mimmi, du vet nog vem jag är...börjar på E..slutar på dward

sexiga jävel...

2010-10-13 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0