Olivia-Dag



Hello.

Historia prov idag, vikarierna var två gangsters, haha.
För övrigt en väldigt slapp dag, historia, spanska och idrott (teori).

Så efter skolan tillbringade jag min tid till att planer lite till den 19:de. För då är det inte vilken dag som hellst, då är det Olivias födelsedag :D
     Hon klurade till det, och sa att hon inte ville ha nåt då hon fyller, men så lätt slipper hon inte undan. haha. Så det här har varit en liten Olivia Dag :)

Nu har jag också fått min bok från bibblan, tredje boken ur Vampire Academy. Känner att jag har blivit lite besatt av vampyrer..



Nu ska jag ner och äta. Sen ska jag läsa lite mer, och sen kolla lite på svenskan. Trevligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0