Birthday



hejsan!

Nu har jag fått tag på lite bilder, så jag tänkte skriva några rader om hur Johan och min födelsedag var!

Det var jätte trevligt på morgonen, fika på sängen och lite presenter. Lite senare på dagen börjar släkten rulla in, och tårta med bullar serverades. Strax efter kom Jonathan också, med en jätte stor Merci-choklad <3

Vid 5 åkte vi för att möta mina Gävle - folk på stationen, sedan upp till Ica för att samla alla. Sedan beställde vi mat och köpte det vi ville köpa och gick sedan ner till lokalen för att festa :)







jag fick för övrigt 6 kilo choklad - mitt hjärta är nu fullständigt.







mina små gävle-pluttar <3






Tack alla som kom, det var helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Karl

Till dig min kära vän vill jag önska ett JÄTTE STORT GRATTIS!!!! hatade att inte kunna vara där men jag får fira dig extra sen, och måste säga att chokladen smakar gott även genom datorrutan!! :D



<3 <3

2011-04-01 @ 21:11:29
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: MEULLERPHOTO

GRATTIS :D



Haha choklad är ju inte helt fel ;)

2011-04-02 @ 11:33:09
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0